spedi_se_annons
Inrikes Nyheter

Bäst i Sverige, för fjärde gången!

För fjärde gången i ordningen kan DHL Express titulera sig som vinnare av SM i Telefoni & Kundservice i kategorin B2B, meddelar företaget via ett pressmeddelande. Juryns motivering: På ett tryggt och säkert sätt hjälper de sina kunder att hålla reda på leveranser över hela världen, DHL Express står högst på pallen i år.

– Det är väldigt roligt att vi återigen vann detta pris. På DHL Express arbetar vi ständigt med att förbättra vår kvalitets- och kunskapsnivå genom att kontinuerligt utbilda och motivera våra medarbetare. Att vårt kundserviceteam tog hem första platsen i denna tävling för fjärde gången bekräftar att vi fortsätter leverera utmärkt service till våra kunder samt att våra kunder får en positiv upplevelse när de kontaktar vår kundservice, säger Ann-Kristine Johansson, kundservicechef på DHL Express i Sverige.

Tävlingen, som arrangeras av Q SURVEY, avgörs via mätmetoden Mystery Survey, som kort går ut på att professionella undersökare agerar ”riktiga kunder” och ringer sammanlagt 200 slumpmässiga samtal till de företag som ställt upp i tävlingen. För att kora vinnaren bedömer man utefter kriterierna; bemötande, effektivitet, kunskap och engagemang.

DHL Express har tidigare vunnit SM i Telefoni under åren 2011, 2013 och 2014.

Bild: Pressbild (DHL)

Kommentarer

kommentarer

Lämna en kommentar

Change the CAPTCHA code